Sambutan Raya Di Sekolah Tahun 2012

SMK Ayer Puteh Dalam , Pendang Kedah .
tanggal 09/08/2012 kali terakhir menyambutnya sebab tahun depan dah pakat ada haluan masing-masing .
Temanya RUMAH SUKAN
setiap rumah sukan diberi tanggungjawab untuk melaksanakan tugasan masing-masing . Apa tugasannya ??
 4 buah rumah sukan SATRIA (hijau) SAGA (merah) Putra (kuning) dan WIRA (biru) . 





Persiapan sebelum menyambut tetamu hadir


Sempat lagi kami belajar Fizik dalam makmal



Cikgu mengajar , tapi kami sibuk bergambar







Mama Paridatul *cikgu kimia ,garang !




Selamat Datang ke rumah terbuka SATRIA







Lokasi kami di Astaka Perdana



Nadhira adik aku *cukup susah nak tangkap gambar dia



Antara orang kuat SATRIA










Masa untuk melayan tetamu :)



Cikgu Zakaria , Adilla , Cikgu Zairul , Wan



Tetamu sedang menjamu selera
















Nadirah dan Umairah





















Solehah dan Hazwani


Aku tukang cleaner gred A' naahhh















Cikgu Balqis *mama angkat aku



Time is begin !!




Nih semua budak kelas*3 orang lagi tak ada kat sini



Tak dan nak sedia lagi




Auuuwwwwmmmm cantik 



Hai semua !!



KAMI BUDAK 5 MARKISA



Mana hilang depa nih??



Smile yaaaaa


Gila-gila semua


Kami Merah :)



Aku , Zulhaizam dan Nuraini


Kami cuma sahabat


Mama Sexy dengan Zulhaizam



Senyum bahagia 


Solehah pon nak juga



Hahaha last picture kat sekolah


Rumah Shahzairie


Hujan lebat gila


Habis lar motor aku


Nama lauk ni aku tak tau lar 


Selamat Menjamu Selera 


Sekian.Letih sepanjang hari.
























2 ulasan:

ashraf nazir said...

bez gla weyh gmbaq dlam nieyh...xp npa kqang gmbaq aq plak???huhuhuhuuu

Cherry Blossom said...

ada dalam memory mekty aku tak dan ambik kat dia :) hehe

Post a Comment